חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמירת חפצים, תיקים ומזוודות בדיסנילנד פריז

עזרה בתכנון הטיול לפריז ודיסני? השאירו פרטים 👇

כשמטיילים בפארק הענק דיסנילנד פריז, העמוס בהרפתקאות ופעילויות, חשוב להימנע מסחיבת תיקים כבדים או מעילים חמים, במיוחד בימים בהם מזג האוויר משתנה או כשהטיול מתחיל בשעות הבוקר ומסתיים מאוחר בערב. בדיסנילנד פריז מציעים שירותי שמירת חפצים נוחים במיוחד, הממוקמים בכניסה לפארק, ומאפשרים למבקרים ליהנות מחוויית פארק נינוחה ונטולת עומס.

מיקום שמירת החפצים בתוך דיסנילנד

שירות שמירת החפצים נמצא מימין לכניסה לפארק דיסנילנד, ופתוח החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 45 דקות לאחר סגירת הפארק. המיקום המרכזי מאפשר גישה מהירה ויעילה, כך שהמבקרים יכולים לאחסן את חפציהם בקלות ולפנות את ידם להנאה מכל האטרקציות והפעילויות.

אחסון מותאם לצרכים שלך – סוגי פריטים ותעריפים
השירות כולל מגוון של אפשרויות אחסון על פי גודל הפריטים. הנה התעריפים:

  • אביזרים קטנים: תעריף של 4 אירו ליום
  • פריטים קטנים: תעריף של 10 אירו ליום
  • פריטים בגודל בינוני: תעריף של 13 אירו ליום
  • פריטים גדולים: תעריף של 15 אירו ליום

ניתן לשלם במזומן או בכרטיס אשראי. המחירים מותאמים לכל סוג פריט, כך שניתן לבחור בהתאם לצורך ולנפח המטען.

טיפול מיוחד עבור פריטים שבירים
אם יש לכם פריטים שבירים או עדינים במיוחד, כדאי ליידע את צוות המקום – ה-Cast Members – שיודעים לטפל בחפצים אלו בקפידה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהחפצים שלכם שמורים היטב לאורך כל היום.

אחסון תרופות – מידע חשוב
למי שזקוק לאחסון תרופות במהלך הביקור, דיסנילנד מציעים גם הנחיות מיוחדות בנושא. חשוב להיכנס לעמוד ייעודי לשירות התרופות, על מנת לוודא שאחסונן מתבצע בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

הגבלות בנושא מזון ומשקאות
לצורך שמירה על ניקיון ותחזוקת השירות, חשוב לדעת כי לא ניתן לאחסן מזון ומשקאות בלוקרים. על כן, במידה ויש לכם כיבוד, כדאי לסדר אותו בהתאם מראש או להצטייד במעט רק לשימוש מידי.

חווית אחסון בטוחה ונוחה
דיסנילנד פריז עושים כל מאמץ על מנת לשמור על חווית אחסון נעימה ונוחה, אך יש לציין כי האחריות על החפצים היא של המבקר, והפארק אינו אחראי על מקרים של אובדן, נזק או גניבה של פריטים המופקדים בשירותי שמירת החפצים.

טיפ חשוב: מאחר שלא ניתן להזמין מקום לשמירת חפצים מראש, מומלץ להגיע מוקדם כדי להבטיח את מקום האחסון המתאים ולמנוע עומסים על שירותי האחסון בשעות השיא.

שירותי שמירת החפצים בדיסנילנד פריז מאפשרים למבקרים לשמור על חפצים יקרי ערך ומיותרים בזמן הבילוי בפארק, להישאר חופשיים ונינוחים במהלך הביקור, ולנצל את כל זמנם בליהנות מחוויות דיסני הקסומות.

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

error: Content is protected !!

מוצרי דיסני? קשתות? צמידים?
הכי זול בעלי אקספרס
👇

מחכים לך בפייסבוק!